• Skrevet: 10.02.2014  //  Kl: 21:03  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Nok ett motivasjons innlegg med trening til dere! Jeg har visst blitt aktiv p legge ut slike innlegg.. Hper dere liker det, og at det kan hjelpe til motivasjonen (og at dere ikke mister motivasjonen ved se slike bilder)hahah. Det hjelper hvertfall veldig for meg :-) Her er noen tips til holde motivasjonen oppe nr det gjelder trening:


1. Sett deg ml, bde langsiktige og sm "enkle" ml som du kan gjre i mellom de langsiktige mlene. Man blir ikke fit, sterk, myk, flink eller tynn p en dag det tar tid, men at du skal bli litt flinkere p sm ting hver dag. kunne glede seg og fle mestring flelse over det er viktig.

2. Nr du blir veldig sliten og tror du ikke klarer mer, eller gjr en kjedelig velse se for deg "drmme kroppen" eller mlet ditt. Tenk positive tanker, det hjelper utrolig mye om du klarer det. Jeg vet det er veldig vanskelig nr det fles som om du ikke klarer mer, men du kan faktisk strekke deg litt lengere!

3. Vr klar over hva du vill oppn, om mlet ditt er g opp i vekt, ned i vekt, bli sterkere, f smalere midje, strre rumpe, bedre kondis, bli flinkere i teknikken, eller mykere. S du kan finne ut hva som m til for n mlet ditt.

4. Lag en treningsplan over langsiktige ml og hverdags ml, skrive gjerne opp hva du skal trene p hvilke dager. Det gr ogs ann f persjonalet i helsestudioet ditt til lage en plan som er tilrettelagt for deg.

Nummer fire er noe jeg har tenkt til gjre i en stund n, s snakket om det seinest i dag med persjonale der jeg trener om f en treningsplan. Eller jeg vet ikke om det heter treningplan, men du gr igjennom forskjellige velser med en trener, slik at de ser hva du klarer og hvordan du kan bli bedre. De kan ogs mle fettprosent og muskelmasse, noe jeg ogs har veldig lyst til prve. Slik fr du en plan som er akuratt ment for deg :-)

// brukeren min p weheartit, KrisseyB link her

#TRENING #TRENINGSTIPS #TRENINGMOTIVASJON #MOTIVASJON #WEHEARTIT #FITSPO

Karoline

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.21:07
Wow, utrolig bra tips!

Malin

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.21:14
S utrolig gode tips! :)

LM

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.21:20
inspirerende bilder :)

Princess By Day, Slut By Night!

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.21:21
Mitt viktigste tips er finne en treningsform man synes er gy, slik at man kommer jevnlig tilbake over lang tid, og ikke kun de frste ukene etter nyttr. Mvh, personlig trener

Asbjrnsdottir -

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.21:26
Flotte tips som jeg selv bruker nr jeg trener! :)

Tror ogs du nettop viste meg min drmmekropp (verst til venstre)

Kristine Brandvold - Dans, mote, skjnnhet og trening

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.21:48
Princess By Day, Slut By Night: Det er sant! Godt rd :)

Elise Jrgensen

Skrevet: 10.02.2014  //  Kl.22:36
Har ei venninne som sender snapp hver gang hun trener, s fler meg s lat om jeg ikke drar p trening da :P Veldig fin motivasjon til komme seg ut av huset!

KathrineU

Skrevet: 12.02.2014  //  Kl.08:25
Kjempebra tips :)




Om meg



Hei! Jeg heter Kristine og ble fdt 27. Juli 1996, og bor p en liten plass utenfor Gjvik. Her p bloggen kommer jeg frst og fremst til skrive om hverdag og personelig ting, men ogs om hr, mote, make up, trening og dans, som jeg har en stor interesse for. Les mer om meg HER


+ Venneforesprsel
+ Kontakt meg p cwspons.yahoo.com for sponsor og annet

Reklame



Kategorier


Arkiv


Siste innlegg


Lenker


Copyright


Bloggdesign

hits