• Skrevet: 28.08.2014  //  Kl: 18:28  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 0

Jeg ville bare legge ut de siste bildene fra turen vr i Barcelona, slik at jeg fler jeg gir dere en ordentlig avslutning p tiden vr der. Jeg har ikke lagt ut hva jeg kjpte i Barcelona, s tenkte fikse ett innlegg til dere om det. Siden dere pleier like innkjp innlegg :)

Jeg angrer ikke p at vi dro p spontantur sammen. S klart var det en utfordring, for jeg har aldri reist alene uten noen som fikser alt for meg. Jeg er sikker p at vi begge fler vi har lrt mye av turen. Og vet hva vi br og ikke br gjre neste gang vi reiser. For ja, vi har allerede begynt snakke om neste tur. Ellers s m jeg bare si at jeg fortsatt synes det er litt tungt at ferien vr er over, og at vi er hjemme igjen i Norge. Jeg savner det! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg har alltid flt meg mye bedre nr jeg er i syden. Hahah. Selvflgelig har de fleste det best p ferie, enn i en vanlig hverdag. Men jeg tror det er noe mer enn det, jeg passer nok bedre til ett varmere klima.

Dette er bilder vi tok samme dag som vi skulle reise hjem. Men vi hadde god tid p oss, s vi fikk chillet rundt og tatt litt bilder.

Her ser dere parken like ved der vi bodde, s vi var en del der.

#SYDEN #SPANIA #BARCELONA #STORBYFERIE #REISE #SOMMER #SOMMERFERIE #SOMMER2014 #SOMMER14

• Skrevet: 25.08.2014  //  Kl: 20:07  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 1

Som sagt i antrekk innlegget mitt, er det ett sted du m f med deg nr du er i Barcelona. S er det Park Guell, som er tegnet av arkitekten og kunstneren Antoni Gaudi. Det er helt spesielt se det i levende livet. Bygningene er helt spesielle og ser ut som de er fra ett eventyr. Jeg synes de ser ut som de er havet, at havfruen Ariel kunne bodd i de. Jeg har vrt i parken fr, nr jeg var i Spania med pappa. Men jeg mtte dele det med Ramin. S anbefaler veldig om du er i Barcelona og dra til park Guell.

Det ble en del bilder den dagen, s forbered dere p at det kan ta litt tid laste opp bildene. Enjoy!

Gaten opp til parken er bare rett opp! Her ser dere hvordan den ser ut nr man snur seg og ser ned.

P toppen av Parken, kan du g p denne og se ut over utsikten. ser dere han tacky fyren i leopard skjorte og gitar? Han ville ta med seg meg hjem sang han... Hva jeg svarte? Nei, jeg takket nei til tilbudet.

En utrolig nydelig utsikt!

Noen fler som ser det trtte sminkelset trynet mitt bak de store pilotbrillene, hahah.

Det var s klart en del som prvde selge smykker og synge til turistene, og det var flere som satt i lseluften! Jeg vet det ikke er noe nytt, men skjnner ikke hvordan de fr det til? Det er serist ingenting under dem. Jeg tenkte at de kanskje har noe sitte p og at det er i det ene buksebenet, eller noe. For alle har lange og lse bukser p seg, hva tror du?

ja, som dere ser, det blste utrolig mye der! Akkurat nr vi skulle ta bilde greier, hahah.

'

#SYDEN #SPANIA #BARCELONA #PARKGELL #GELL #FERIE #SOMMERFERIE #SOMMER #SOMMER14 #SOMMER2014 #REISE

• Skrevet: 25.08.2014  //  Kl: 19:19  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 2

Tenkte det ble for dumt og kaste bort ett innlegg om antrekk, s her fr dere se noe av det jeg hadde p meg i Barcelona. Bildene er tatt i en kjempe stor "park" som heter Gell, den er tegnet av kunstneren Antoni Gaudi, hans kunst er noe Barcelona er mest kjent for. Derfor ett must beske om man er i Barcelona, det anbefaler jeg p det sterkeste!

Jeg tok ikke flere antrekk bilder, fordi jeg ikke syntes jeg hadde p meg noe fancy... Hahah. Siden det var en hoppe p tur s hadde jeg ikke planlagt noen antrekk, s ble ha med seg minst mulig i kofferten. Men det forstr dere sikkert :) Satser p at det blir mange antrekk innlegg neste ferie tur :)

// Sandaler og fotlenke fra Tyrkia, shorts fra bikbok, topp fra Behrska, solbriller fra Spania (som er en av f solbriller som passer det lille ansiktet mitt.)

#BARCELONA #SPANIA #SYDENTUR #FERIETUR #FERIE #SYDEN #SOMMERFERIE #SOMMER #SOMMER2014 #SOMMER14 #OUTFIT #ANTREKK

• Skrevet: 24.08.2014  //  Kl: 21:33  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 1

Etter en ukes pause tenker jeg det var p tide legge ut resten av bildene fra Barcelona. Er flere innlegg jeg gjerne skulle skrevet delt med dere, s derfor kommer det ett og ett innlegg fra Barcelona i lpet av denne uken.

En av de frste dagene var vi p Barcelona beach, jeg tror faktisk den het det. De har mange strender og alle sammen er fine! S man kan bare velge vrake for hvor man vil vre. Den stranda vi var p n var litt for mye folk for vres del, men ellers good. De serverte "drinker", tilbd massasje og hana tatoveringer. "Drinker" vil si veldig ste mojitos som egentlig bare smakte saft. Men det var uansett det slukket trsten i varmen. Som dere sikkert ser p bildene, s var det overskyet og noen ganger sol. S jeg ble ikke noe srlig brun etter turen vr i Spania, men jeg ble heller mindre hvit. Om man kan si det slik. Men det var uansett varmt i luften s det var deilig kunne slappe av p stranden.

Jeg tok ikke s mange bilder av oss, men tok mye bilder av hvordan det s ut rundt der.

Det ble ogs tid til hana tatovering p stranda. Ramin tok denne p armen, jeg tok ikke noen tatovering. For de av dere som ikke vet det, s er hana tattovering en midlertidig tatovering som vil forsvinne gradvis vekk etter noen uker.

#FERIE #SOMMER2014 #SOMMER14 #SOMMERFERIE #BARCELONA #SPANIA

• Skrevet: 16.08.2014  //  Kl: 21:05  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 0

Jeg kan nesten ikke forst det, at tiden har gtt s utrolig fort! Dette er vr siste dag eller kan kalle det kveld, her i Barcelona. Siden vi reiser i morgen kveld, har vi heldigvis en dag til. Det er s mye mer jeg gjerne skulle gjort, men men man rekker ikke oppleve alt nr man kun er borte en uke. S fr bare godta det. Som dere sikkert skjnner er jeg nesten lei meg for reise hjem igjen, hahaha. Neida. Jeg elsker reise, s synes det alltid er litt kjipt reise hjem igjen.

Dette er jo ogs siste uken av sommeren for de fleste. Som mange av dere s begynner jeg jobbe igjen til uken. Jeg synes ogs denne sommeren har gtt s syykt fort, aldri opplevd det fr. Merker det til og med i Barcelona, at hsten kommer. De siste tre dagene har det ikke vrt strlende vr hele tiden, vi har hatt noen skyer og litt regn. Dessuten er luften mye kaldere enn det var i starten av uken.

N skal jeg nyte kvelden og morgen dagen, ogs har jeg mange bilder til dere som jeg har tatt mens vi har vrt her. S det er noe se frem til! Skal ogs fortelle dere mere om turen.

#BARCELONA #SPANIA #STORBYFERIE #FERIE #SOMMERFERIE #REISE #SOMMER #SOMMER14 #SOMMER2014

• Skrevet: 13.08.2014  //  Kl: 09:37  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 2

Grsdagen gikk ogs med til bare ta det rolig, litt senere p dagen gikk vi i byen for kjpe noen gaver og shoppe. Ogs spiste vi sen middag, mtte noen normenn og dansker. Deretter gikk vi til parken og bare slappet av, og tok noen bilder.

Jeg har faktisk vrt veldig flink ikke kjpt s mye til meg selv enda, hahah. Er stolt over det... Vet ikke om jeg kommer til shoppe s mye mer heller. Dere fr uansett sett det senere, siden jeg kommer til legge ut innkjp nr jeg er hjemme igjen.

Bildene er av parken som ligger like ved hotellet vrt. S vi har pleier g hit og bare slappe av :)

La Rambla gaten.

Det jeg la merke til frste gangen jeg var i Barcelona, var at det er s mange kjrstepar som gr rundt og holder hverandre i hendene. , ja, n virker jeg sikkert som den fltepusen, men det er utrolig stt se p. S det er en by du bde kan reise til sammen med masse venner, eller kjresten, shoppe og sightseeing i byen, eller sole deg p stranda. det er derfor jeg liker Barcelona s godt.

#BARCELONA #SPANIA #SOMMERFERIE #SOMMER #SOMMER14 #SOMMERFERIE14 #SYDEN

• Skrevet: 12.08.2014  //  Kl: 00:19  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 2

Hola! I gr kveld kom vi frem til hotellet, og p kvelden var vi ute og sjekket ut byen. Samtidig som vi var en tur p byen p lovlig vis, siden jeg n endelig er 18, er det herlig kunne fortelle det :) Derfor var vi veldig sliten i dag, bde av reisen og byturen, s vi har sovet lenge. Bare vrt p hotellet og rundt hotellet og bare slappet av hele dagen.

Hotellet vrt ligger foresten midt i byen ved den store handle gaten "La Rambla" og ved siden av har vi ST. Anna kirken. Hotellet er veldig lite og kalles for ett hostel, men rommet vrt og badet ser fint ut og er passe stort for oss, s det gr bra. Her har dere bilder fra grsdagen.

Litt flybilder mtte til! :) Jeg driver ogs filmer litt mens vi er her, men vet ikke om jeg kommer til legge det ut.

Fine du?

#BARCELONA #SPANIA #SYDEN #FERIE #SOMMERFERIE #SOMMER14 #SOMMER2014

• Skrevet: 10.08.2014  //  Kl: 10:20  //  Kategori: Barcelona 2014  //  Kommentarer: 3
Akkurat n sitter vi i bilen p vei til Gardermoen flyplass, og ca ved 18:00 tiden i kveld er vi fremme i Barcelona. Vi fikk bestilt billettene i gr, men jeg har tenkt p denne turen s og si hele sommeren. S reise mlet i seg selv er spontant, men ferieturen er etterlengtet. Egentlig skulle en venninne av meg og typen hennes vre med, men de kunne dessverre ikke. Derfor blir det jeg og kjresten p tur, men jeg er helt sikker p at vi klarer oss kjempe fint :) Dette var bare ett kjapt p veien innlegg, satser p blogge mer i kveld!

#reise #barcelona #ferie #sommerferie #sommer14 #sommer2014

Om meg

Hei! Jeg heter Kristine og ble fdt 27. Juli 1996, og bor p en liten plass utenfor Gjvik. Her p bloggen kommer jeg frst og fremst til skrive om hverdag og personelig ting, men ogs om hr, mote, make up, trening og dans, som jeg har en stor interesse for. Les mer om meg HER

+ Venneforesprsel
+ Kontakt meg p cwspons.yahoo.com for sponsor og annet