• Skrevet: 27.06.2014  //  Kl: 00:06  //  Kategori: Reise  //  Kommentarer: 5

Bare for å nevne noe, så ble det også tid til shopping i dag. Jeg tror jeg fikk sett over aaalt på Primark, og det tok tid for det var tre etasjer... Så det ble en del der, til min unnskyldning var det min første gang i en slik butikk. På kvelden spiste vi deilig italiensk mat, og jeg elsker italiensk mat! I dette innlegget kommer jeg ikke til å ramse opp hva vi har gjort i dag. Fordi det føler jeg blir uinteressant for dere. Istedet velger jeg å skrive litt om bildene under hvert bilde. Håper dere liker innleggene fra turen så langt, og flere skal det bli! Enjoy!

Ett typisk fjortis speilbilde av dagens antrekk

Gjengen utenfor Winter Garden, som er det lokale vi skal danse i

Hahaha, Eli og Marie inne på Winter Garden.

Inne på en utrolig stor tivoli-ish senter. Mye fancy greier!

Søøte Eli viser stolt frem One Direction kjærligheten sin! Hahah. Du sa det var ett bloggebilde, så da måtte det komme på bloggen!

Det ble også tid til en liten photoshoot ved stranda. Fra venstre meg, Marie, Amanda, Eli, Solveig og Mari.

#SHOPPING #INNKJØP #ENGLAND #BLACKPOOL #REISE #HERLIG #SOMMER14 #SOMMER2014

• Skrevet: 26.06.2014  //  Kl: 23:21  //  Kategori: Outfit  //  Kommentarer: 4

Til middag gikk vi å spiste på en Italiensk resturant, senere gikk vi litt på stranden og tok litt bilder. Så her får dere noen bilder av antrekket mitt fra kvelden! Forteller dere mer i neste innlegg :)

Veske fra Barcelona, sko og jumpsuit fra Primark.

#OUTFIT #ENGLAND #ANTREKK #SOMMER14 #SOMMER2014 #REISE

• Skrevet: 26.06.2014  //  Kl: 09:04  //  Kategori: Reise  //  Kommentarer: 2

Vi reiste tidlig fra Norge til Manchester, slik at vi kunne få utnyttet hele dagen. Så da ble det shopping da på Trafford Center. Vårt første stoppested ble Victoria's Secret, og Amanda og jeg brukte over to timer der inne. Hahah, men det var så vært det! Fikk også med meg en del andre butikker, men skulle hatt litt mer tid der inne, fordi man rekker ikke å få med seg alt på en dag. Etter det reiste vi videre til Blackpool der vi skulle på hotellet og skal konkurrere. Konkurransen er på lørdag og søndag. Men her har dere bilder fra dagen i dag!

Gjengen på tur!

Kjøpe senteret var utrolig vakkert! Og det var laget til slik at det skulle se ut som et cruiseskip.

Litt av prøverommet på Victoria's Secret. Det var nydelig der inne, skulle gjerne hatt det slik på rommet mitt.

Litt av hotellrommet, ikke verst i det hele tatt :)

#REISE #SOMMER #SOMMER14 #SOMMER2014 #ENGLAND #MANCHESTER #TRAFFORDCENTER #SHOPPING #BLACKPOOL

• Skrevet: 25.06.2014  //  Kl: 09:50  //  Kategori: Reise  //  Kommentarer: 5

akkurat nå befinner jeg meg på flyplassen, og snart reiser vi til England. Først går turen til Manchester for å shoppe, også videre til Blackpool der vi skal på dansekonkurranse. Jeg skal prøve å få oppdatert dere litt på turen! :)
  • Skrevet: 24.06.2014  //  Kl: 23:36  //  Kategori: Reise  //  Kommentarer: 2

Heey! Det har jo skjedd så mye den siste tiden, og mer skal det bli! Derfor tenkte jeg å fortelle dere litt om planene mine for sommeren. Noe av det har allerede skjedd, så det har jeg krysset ut. Sommerferien har jo begynt for de fleste, men siden jeg nettopp har begynt lærlingtiden min så blir det mest jobbing på meg i sommer. Har blandede følelser om det, så klart er det kjipt å ikke få like laaaang ferie som de fleste på min alder, men samtidig herlig å komme seg fort i gang. Da faller ting fortere på plass og man lærer det raskere. Så jeg ser positivt på det.

♥ Reise til Amsterdam i Nederland med klassen

♥ Beggyne som frisørlærling

♥ Reise på dansekonkurranse til Blackpool i England, både for å se på og for å konkurrere selv

Fra venstre ser dere bilder fra den samme hallen i Blackpool som vi skal danse i, og til høyere ser du oss jentene fra danseklubben min.

♥ Reise til ett sted i syden med venner og kjæresten (Det er drømmen for denne sommeren, som jeg skal prøve så godt jeg kan for å få til :) )

♥ Feire 18 års dag (?) (Har lenge lurt på om jeg vil feire bursdagen min i år eller ikke. Litt fordi at jeg blir jo 18 så det burde feires, samtidig som jeg ikke liker å feire bursdagen min. Er litt rar)

♥ Møte fjerne og nære i familien

Få besøk av søster og tantebarnet mitt

Late chille og kose dager på stranden, i parken, badeland, og sikkert andre steder med fler! Den har jeg gjort, men vil så klart gjøre mer av det!

#SOMMER #SOMMERFERIE #SOMMER14 #SOMMER2014 #REISE #VENNSKAP #FERIE

• Skrevet: 22.06.2014  //  Kl: 19:11  //  Kategori: Innkjøp  //  Kommentarer: 21

Jeg skal prøve å være kjapp i dette innlegget og får ikke skrevet så mye. For akkurat nå har jeg besøk av søsteren min og tantebarnet mitt fra Nord, så da vil jeg tilbringe tiden med dem så klart :) Det skjer veldig mye fremover, så jeg skal fortelle dere mer om det senere. Men jeg tenkte det var på tide å vise dere det  jeg kjøpte i Amsterdam. Jeg synes ikke det ble så mye denne gangen, men det er fordi jeg skal shoppe mer når jeg reiser til England. Så synes jeg har vært flink, hahah.  Men her har dere det  jeg fikk med meg hjem i kofferten.

T-skjorter  med skrift fra

Bikinien er mye finere på! Bikinien og undertøyet er fra , som har utrolig mye fint av undertøy og bikinier!

Haremsbukse og topper uten stropper fra Coolcat.

Volumpulver og saltvann spray gratis/gave fra Keune

#KEUNE #SHOPPING #INNKJØP #BIKINI #AMSTERDAM #NEDERLAND #HOLLAND

• Skrevet: 19.06.2014  //  Kl: 13:26  //  Kategori: Reise  //  Kommentarer: 5

Jeg føler det er på tide å vise dere noen av bildene jeg tok fra Amsterdam. Jeg har hatt en liten bloggepause, både når jeg var der og dagene etter. Det har vært godt og jeg har fått brukt tiden sammen med venner og kjæreste. Begynner endelig å føle at det er sommer :D Jeg legger ut mest bilder av byen og ikke så mange bilder av de fra klassen, med tanke på og respekt for dem. Siden noen ikke ville det. Håper dere forstår.

Amsterdam er en utrolig fin by uten tvil! Og det første som møter deg er ett flatt land med veier laget av vann. Du tror det er vanlige asfalterte veier, men ser du bedre etter ser du at det er av vann. Byen har mye å by på og fantastiske shopping muligheter, om du så skulle kjøpe merkevarer eller bare billig og bra. Du vil finne det meste. Men jeg ville aldri dratt til Amsterdam med mine fremtidige barn, for byen er rett og slett ikke noe for barn etter min mening. Siden det er lov å røyke hasj der, virker det som om alle gjør det, for uansett hvor du går vil du føle at du går i en hasjsky hele dagen. Det er også så mange turister og mennesker der, så det er en del som er veldig frekke i kjeften. Men bortsett fra det var det en positiv opplevelse.

Hovedpoenget med klasseturen var å besøke fabrikken til Keune, som er ett frisørmerke som selger produkter og hårfarge. Vi fikk se på hvordan arbeideren og maskinene jobbet. Lærerene tok oss også med til "Red light district", som er horestrøket. Det var en ting og se voksene damer som prostituerte seg. Men den seksuelle lavalderen der er 14 år... Som dere sikkert skjønner da, er det også fjorten år gamle jenter som også prostituerer seg. Å det var helt grusomt og se de små jentene, som ikke en gang har fått bryster stå der i vinduene å by på seg selv. Vi var også i Anne Frank sitt hus, der hennes familie gjemte seg for nazistene under 2. verdenskrig. Det er en opplevelse jeg er veldig takknemlig for å få opplevd. Å se og høre alt sammen gjorde meg tung i hodet, og ga meg en stor klump i brystet og magen. I tillegg var det så mange i huset, at hele huset gynget. Det som ga meg mest inntrykk var ett bildet av faren hennes (som var den eneste overlevende av de som gjemte seg i huset), der han står på loftet som den eneste overlevende. Fotografen har fanget blikket hans så godt at du kan nesten føle smerten hans. Helt utrolig. Og jeg som alltid har vært en pappa jente, vet hvor godt og sterkt båndet mellom far og datter er. Derfor er det ubegripelig for meg å tenke på smerten hans, av at han var den eneste overlevende når han sikkert ville gitt livet sitt for at døtrene hans skulle vært i livet. Så det var veldig tungt å være der. Vi var også på båttur gjennom kanalene og fikk se utrolig mye av byen. Så om dere noen gang skal til Amsterdam vil jeg anbefale å ta båttur gjennom kanalene og se på Anne Frank sitt hus. Selv om det var sterkt, så burde alle se det.

Dette er "huset" der noen av de kongelige hadde bodd. Hagen er utroliiig stor, fikk dessverre ikke med alt på bildet.

Fabrikken vi besøkte, der de lager hår produktene og hårfargen til Keune.

Skilte som var utenfor hotellet vårt. Tross av det som sto på skilte var det få som brydde seg, og det stinket hasj også foran hotellet.

Kanalbåten vi kjørte.

Ann Marion og Synne

Meg og Silje

Crazykid ♥

Litt av sykkelparkeringshuset (?), de som bor i Amsterdam bruker mye sykkel, og byen er helt fult av det. Ingen stjeler sykler der, og hadde du kommet bort i og veltet en sykkel så blir du sett skikkelig stygt på. De har mye respekt til syklene sine.

En av shoppinggatene, husker ikke navnet på gaten.

Synne og jeg sitter foran den hvite tingen som er på bildet ovenfor.

Hasjplanter er over alt og helt normalt.

Det er det eneste bildet jeg har fra da vi var i huset til Anne Frank. Fordi det var ikke lov til å ta bilder der, siden det kan ødelegge gjenstandene.

#KLASSETUR #REISE #NEDERLAND #HOLLAND #AMSTERDAM #SHOPPING #FERIE #SOMMER #SOMMER2014 #SOMMER14

• Skrevet: 10.06.2014  //  Kl: 11:08  //  Kategori: Reise  //  Kommentarer: 3

I dag reiser jeg med klassen min til Amsterdam, jeg gleder meg masse! Og jeg håper virkelig det blir en kjempe opplevelse :) Vi kommer til å være der fra i kveld og kommer tilbake natt til fredag. Derfor kommer jeg mest sannsynlig ikke til å blogge i løpet av de dagene. Vi har fullt opplegg hele tiden, og jeg skal prøve å nyte tiden der, så da blir det ikke tid til ordentlige innlegg. Så kommer heller til å fortelle dere om oppholde og legge ut bilder fra turen, når jeg er tilbake igjen. So stay tuned! :)

// weheartit.com

#REISE #HVERDAG #KLASSETUR #AMSTERDAM #NEDERLAND

• Skrevet: 09.06.2014  //  Kl: 21:50  //  Kategori: Inspo  //  Kommentarer: 4

Heey, denne dagen har vært super fin! Vi har hatt både sol og rundt 25 varme grader, så været har vært perfekt! Jeg og kjæresten har sittet ute og solt oss. Ellers så har jeg begynt å finne bilder til inspirasjonsveggen min. Jeg har en inspirasjonsvegg fra før, men den har stått uoppdatert i ett år nå. Derfor tenkte jeg det var på tide med noe nytt. Så søkte derfor etter nydelige bilder på weheartit. Her er noen av kollasjene  jeg har laget til nå, så dere for en liten snik titt på hva som kommer på inspirasjonsveggen. Kommer til å vise sluttresultatet til dere, når veggen er helt ferdig :)

MAT OG SØTSAKER

HÅR

MAKE UP
MOTE
Alle bildene er hentet fra weheartit brukeren min her.

#SNEAKPEEK #INSPO #INSPIRATION #INSPIRASJON #INSPIRASJONSVEGG #MAKEUP #BEAUTY #FASHION
  • Skrevet: 07.06.2014  //  Kl: 20:02  //  Kategori: Outfit  //  Kommentarer: 16

I går spurte jeg dere om hvilken kjole dere syntes jeg burde bruke. Det ble flest stemmer på den røde kjolen, og ca like mange stemmer på den blå som den i sølv. Så sta som jeg er så valgte jeg ikke den rød.... Hahah. Kall meg dårlig blogger for å ikke ha hørt på flertallet av dere. Men siden jeg kjøpte den kjolen i sølv for to år siden, men har aldri fått brukt den. Så grep jeg sjangsen, og mest sannsynlig ble det den siste gangen. For den naturligvis hadde blitt litt for liten etter to år, og var ikke noe god å danse i :(  Kommer nok enten til å gi den bort til fretex, eller gjøre den om til noe annet. Så om noen av dere tilfeldigvis skulle vært interessert i kjøpe den, så ikke vær redd for å si i fra :)

Jeg hadde det veldig koselig i går på 18 års dagen til venninnen min, så må si det var en fin avslutning på at eksamenstiden er over og at det kommer bedre ting i vente. Har vært så mye stress i denne perioden så det bare må bety, at noe bra er i ferd  med å skje. Ønsker dere alle en herlig langhelg! :)

Hadde litt dårlig tid mens jeg tok bildene, og måtte ta en telefon. Så det er derfor jeg sto med mobilen i hånden, og ikke får å prøve å se kul ut eller noe sånt. Hahahh.

// Kjolen er et "gammelt" kjøp fra Cubus.

#ANTREKK #OUTFIT #MOTE #HVERDAG #BURSDAG

Hei! Jeg har vært fraværende de siste dagene, og det er fordi jeg har jobbet med frisør eksamen. Derfor har det ikke blitt noe tid på noe annet, enn å forberede seg til det. I morgen skal jeg ha den, so wish me luck! Uæææ, gruer meg kjempe masse. Og jeg burde få meg litt søvn før den tid... Men har ett spørsmål til dere først.

En venninne av meg fyller 18 år, så skal feire dagen hennes i morgen. Problemet er at jeg har tre kjoler jeg har lyst til å bruke. Og selv om jeg kanskje allerede har bestemt meg for en, så vil jeg veldig gjerne høre deres mening. Hvilken kjole burde jeg bruke? :)

Så hvilken kjole burde jeg velge til i morgen?

#OUTFIT #HVERDAG #EKSAMEN #KJOLE #ANTREKK #HJELP #MOTE

Om meg

Hei! Jeg heter Kristine og ble født 27. Juli 1996, og bor på en liten plass utenfor Gjøvik. Her på bloggen kommer jeg først og fremst til å skrive om hverdag og personelig ting, men også om hår, mote, make up, trening og dans, som jeg har en stor interesse for. Les mer om meg HER

+ Venneforespørsel
+ Kontakt meg på cwspons.yahoo.com for sponsor og annet