• Skrevet: 05.03.2014  //  Kl: 16:54  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 3

I helgen er det igjen tid for dansekonkurranse, s da skal jeg prve fokusere litt ekstra p dansen denne uka. Har blant annet en privattime, s det blir nok bra og f gtt igjennom det med en trener. Ellers har jeg som vanlig danse trening i dag. Fr idag har jeg jobbet med skole prosjekt og lekser, s det skal bli veldig godt fokusere og ha det gy med noe annet. Tar med noen inspirasjons bilder jeg vill dele med dere, so here you go!

// KrisseyB

#TRENING #TRENINGSMOTIVASJON #INSPIRASJON #TRENINGSINSPIRASJON #TRENINGSINPO #FITSPO #DANS #HVERDAG





  • Skrevet: 26.02.2014  //  Kl: 22:35  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Tilfeldig eller ikke at jeg blogger om trening i dag? Fler jeg alltid blogger om trening p onsdager. Vell, det er helt tilfeldig. Men regner med at dere ikke har noe i mot av det, uansett :-) P ettermidagen dro jeg til byen, fikk unnagjort litt shopping som dere kan se i dette innlegget HER. Etter det dro jeg p treningsenteret og trente sammen med kjresten. Vi ga oss ikke fr det hadde gtt to timer, stae beist. Tror begge blir stle i morgen, jeg krysser fingrene for det. Liker bli stl for da kjenner jeg at jeg har trent. Btw bilder av hytteturen kommer s fort jeg fr dem, so stay tuned!Her har dere ett treningsantrekk jeg harr glemt blogge om:

Bildet er ikke tatt fra i dag, men fra sist gang. Fordi jeg s virkelig ikke ut i dag, s ville ikke ta noen nye bilder. Hahah.

#TRENINGSGLEDE #TRENING #TRENINGSANTREKK #TRENINGSOUTFIT #LYKKE

  • Skrevet: 19.02.2014  //  Kl: 22:06  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 3

Jeg har ikke vrt flink denne uka, nr det gjelder hva jeg har puttet i meg. Helt rlig s synes jeg ikke man skal bli s opphengt i hva man spiser, at man ikke en gang kan kose seg med taco, nudler, pasta og poteter. Det blir bare for mye! S lenge man ikke stapper i seg masse godteri og veldig fet mat, s meneer jeg tro at det gr fint med trening og kosthold. MEN s var det hvorfor jeg ikke fler meg flink denne uken, og det er fordi jeg har spist alt for mye kake! Vanligvis holder jeg meg unna godteri, bortsett fra i helgene og prver ikke spise s veldig mye. En sjokolade bit i ny og ned er ok, men man trenger ikke spise hele sjokoladeplaten :-)

Jeg tenker heller prve ha en litt strammere kost etter pskeferien, s vi fr se! Kommer til skrive mere om trening og akkurat det senere. Bortsett fra mine uheldige kakespising denne uken, s har jeg ftt kjrt meg i dag. Trente frst to timer styrke med Eline p treningssenteret, ogs hadde jeg en liten pause fr jeg hadde danse trening. Ble ddssliten i dag, en flelse jeg virkelig har savnet etter ha blitt i bedre form. Fr i tiden (noen r siden) da jeg ikke trente s mye, fikk jeg alltid denne flelsen etter trening. da vet du at du har hatt en utrolig bra treningskt.

Slik s jeg ut fr trening...

Sorry for blurry bilder, men manuell fokus og mitt ikke-helt-supre-syn sitt skyld, eller i s fall skylder jeg p det. Kamearet mitt har problemer med autofokus, og jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje det er delagt? Noen som har samme problem med sitt kamera, eller vet hvorfor jeg ikke fr brukt autofokus funksjonen? Hadde blitt superduper glad for svar! :-)

#TRENING #DANS #HJELP #TRENGERHJELP #HVERDAG #FOTO #KAMERAPROBLEMER

  • Skrevet: 10.02.2014  //  Kl: 21:03  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Nok ett motivasjons innlegg med trening til dere! Jeg har visst blitt aktiv p legge ut slike innlegg.. Hper dere liker det, og at det kan hjelpe til motivasjonen (og at dere ikke mister motivasjonen ved se slike bilder)hahah. Det hjelper hvertfall veldig for meg :-) Her er noen tips til holde motivasjonen oppe nr det gjelder trening:


1. Sett deg ml, bde langsiktige og sm "enkle" ml som du kan gjre i mellom de langsiktige mlene. Man blir ikke fit, sterk, myk, flink eller tynn p en dag det tar tid, men at du skal bli litt flinkere p sm ting hver dag. kunne glede seg og fle mestring flelse over det er viktig.

2. Nr du blir veldig sliten og tror du ikke klarer mer, eller gjr en kjedelig velse se for deg "drmme kroppen" eller mlet ditt. Tenk positive tanker, det hjelper utrolig mye om du klarer det. Jeg vet det er veldig vanskelig nr det fles som om du ikke klarer mer, men du kan faktisk strekke deg litt lengere!

3. Vr klar over hva du vill oppn, om mlet ditt er g opp i vekt, ned i vekt, bli sterkere, f smalere midje, strre rumpe, bedre kondis, bli flinkere i teknikken, eller mykere. S du kan finne ut hva som m til for n mlet ditt.

4. Lag en treningsplan over langsiktige ml og hverdags ml, skrive gjerne opp hva du skal trene p hvilke dager. Det gr ogs ann f persjonalet i helsestudioet ditt til lage en plan som er tilrettelagt for deg.

Nummer fire er noe jeg har tenkt til gjre i en stund n, s snakket om det seinest i dag med persjonale der jeg trener om f en treningsplan. Eller jeg vet ikke om det heter treningplan, men du gr igjennom forskjellige velser med en trener, slik at de ser hva du klarer og hvordan du kan bli bedre. De kan ogs mle fettprosent og muskelmasse, noe jeg ogs har veldig lyst til prve. Slik fr du en plan som er akuratt ment for deg :-)

// brukeren min p weheartit, KrisseyB link her

#TRENING #TRENINGSTIPS #TRENINGMOTIVASJON #MOTIVASJON #WEHEARTIT #FITSPO

  • Skrevet: 29.01.2014  //  Kl: 22:09  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 18

I dag har jeg levd uten mobil, siden den ble delagt etter jeg tok ett bilde mens det sndde :-) Make sense right? iPhonen min har hatt s mange riper i skjermen, s derfor var den veldig srbar. Men det har gtt overraskende fint! Men litt vanskelig og ha avtaler med andre, nr mobilen er borte. Jeg trodde Kjell Bjarne (ja, den har faktisk ett navn) var dd, tross av drukne i do, lseknapp som nesten ikke virker og hatt noen uheldige fall i bakken at den var dd.... Men neida, n er skjermen fikset og den fungerer enn s lenge!

Fler jeg har vrt flink jente i dag ftt trent bde styrke p treningssenteret med kjresten, og danse trening etter p. Tenkte jeg skulle ta noen awkward mobil-trening-bilder til dere, men s kom jeg p at mobilen ikke levde. Kanskje jeg legger ut flereslike bilder senere. Her har dere noen bilder fr trening.





#TRENINGSGLEDE #TRENING #TRENINGOUTFIT #DANS

  • Skrevet: 22.01.2014  //  Kl: 22:36  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 9

Ja, jeg flte for sl til med en av verdens kjedeligste titler. Hahah, sory guys! Det er noe jeg liker s spessielt godt med onsdager, s her har dere tre av mine grunner hvorfor jeg liker onsdager:

  1. slutte en skoledag fr matfri begynner er ikke feil
  2. Vi er halvveis i uka og det er snart helg!
  3. Trener alltid slow p onsdager (dans)

Siden jeg sluttet tidlig i dag, fikk jeg plutselig s god tid til gjre andre ting! Lagde mat, gjorde lekser, lagde mat igjen (ja, jeg spiser hundrevis av ganger... Jeg spiser ikke s mye om gangen, men da blir det selvflgelig mange flere mltider. Fler jeg nesten alltid er sulten), dro tidlig til byen for ta sol ogs rett p danse trening. En herlig dag om du spr meg! Tok faktisk noen bilder fr jeg dro p trening, gjr det s si aldri. Men her har dere de!

Fabulous speilbilde kvalitet!


#TRENING #DANS #TRENINGSANTREKK #TRENINGSOUTFIT #ANTREKK #OUTFIT

  • Skrevet: 29.10.2013  //  Kl: 23:19  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 12

Etter jeg begynte fokusere mer p hvilke deler av kroppen min jeg trener, merket raksere resultater!

Det handler om vre bevist p hvilke muskelgrupper du vill "bygge opp" og hvordan kroppen fungerer, nr jeg sier det mener jeg ikke at du skal bli bodybuilder, for til og meg victoria's secret modellene m ha muskler. Bodybuildning er bare en type muskelbygging (om jeg kan kalle det det), men det finnes flere som du kanskje ikke har tenkt over? Skal ikke g noe vidre inn p dette siden jeg ikke husker helt hva de forskjellige heter. Men det temate jeg skulle snakke litt om n er forskjellige velser du kan gjre for trene rumpe! S hper det faller i smak og at dere ser noen nye velser dere kan gjre.



//WEHEARTIT

S jeg legge ut noen videoer, fra en treningspilleliste jeg har p youtube. Har lagt den ut en gang fr, men n skal jeg fortelle dere hvor i videoen dere vill finne velser som gr p rumpe. Jeg er ikke s flink p huske hva de forskjellige velsene heter, ikke det at jeg hadde trodd dere hadde skjnt s mye av hva jeg mente, om jeg bare hadde sagt navnet p velsen. Derfor skal jeg prve forklare best mulig.


Start fra 6:52.

  1. velsene jeg har pleid gjort er planken og lfting av ben
  2. Du ligger med vere del av ryggen i bakken og lfter rumpen opp og ned. Gjorde mye av dette fr og det fungerte godt, men n synes jeg ikke det fungerer s bra p meg lenger.
  3. Squats, og squats til siden. De viser det med vekter, men du kan fint gjre det uten ogs. Squats burde alle jenter gjre, fordi den fungerer fort og du kjenner det fort, uansett hvor godt trent du er.

Jeg vet det er en typisk trenings video - video, og kan vre litt irriterende. Men om du skrur av lyden og prver alle velsene riktig, s granterer jeg at du vill kjenne det p rumpa.

Mine to favoritter:

Jeg har lett p nettet, men fant ingen video av disse to s skal prve forklare p best mulig mte.

  1. Her skal du bruke en liten treningsball eller en f.eks baksetball. Du ligger p ryggen med ballen ca ved anklene, lft benene uten og bye knrne opp s langt du klarer, s henter du ballen fra bena med hendene dine, og gr sagte med bena ned samtidig som du frer armene med ballen over hodet. HUSK! ha korsryggen s mye som mulig i bakken s du ikke fr skader.Min favoritt velse, fordi den er ganske hard og fungerer etter kun f repetisjoner.
  2. Her skal du bruke apparatet jeg ikke husker navnet p :-D Et treningsaparat alle treningssentere har, med vekter som du kan sette forskjellige stropper og verkty for alt mulig p! Finn en stropp du kan feste rundt foten din. Etter du har festet den til apparatet, steller du deg med ansiktet mot apparatet og lfter benet bak deg s hyt du klarer. Ogs min favoritt fordi du kjenner det med en gang, og for rakst resultater.

Hper dere forsto det, jeg prvde s bets jeg kunne forklare det. Er det noe dere lurer p eller ikke skjnte, s bare kontakte meg s svarer jeg i kommentarfeltet.

#TRENING #BUTTWORKOUT #TRENINGSTIPS

  • Skrevet: 24.10.2013  //  Kl: 23:02  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 7

Er det noe jeg er ute etter for tiden s er det treningsklr! Det finnes mye forskjellig, men ikke alt som faller i smak for min del. S man m bare lete litt her og der. Etter ha vrt litt p leting har jeg funnet det jeg synes er fint og nsker meg. S hper noe faller i smak til dere ogs, hvert produkt er linket og linken vill dere finne under bildet. Det er litt forskjellig blanding av bde lave og litt stivere priser. Men ikke etter min mening for dyrt, men det er opp til hver enkelt. Enjoy!

verst til venstre: Tights her, sportsbh her, tights her, rosa topp og kamuflasje topp her.


Tights her, lilla tights her, gul topp her, rosa og lilla sportsbh her, hvit topp her

Nike t-skjorte her, gul tights her, sports bh her, craft t-skjorte her

Om dere likte det, kan jeg sikkert lage flere innlegg med #sportsklr :-)

  • Skrevet: 09.10.2013  //  Kl: 20:38  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 5

Det jeg synes gir mest motivasjon for trening er se p bilder, lese quotes eller lese innlegg om sunne matoppskrifter. Og da mener jeg ikke slankemat, men mat som gir deg proteiner. Det tror jeg de fleste av dere ogs liker, derfor har jeg funnet noen bilder som gir meg motivasjon for trening. So enjoy!

// Motivasjons bilder fra weheartit

  • Skrevet: 25.09.2013  //  Kl: 17:10  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 4

Siden jeg sluttet halv tolv i dag har jeg god tid til slappe av og gjre lekser. Herlig f det unna gjort! I morgen blir jeg igjen i byen for g p senteret med Eline, ser veldig frem til det. Men som dere ser s sitter jeg her i treningstyet og skal straks ta bussen. I dag er dagenstrening slow, s jeg trener p dansen jeg bruker i konkurranser. Skal trene til ni s det blir sent, derfor mtte jeg skvise inn ett innlegg til dere n. Slik ser jeg ut i n fr trening:


Digger forresten bakgrunnen min for yeblikket s tok det med, "Act like a lady, think like a boss". Vi trenger quotes til gi oss motivasjon!

  • Skrevet: 30.07.2013  //  Kl: 15:16  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 3

Hadde du planer om trene i ferien, men i stede har du blitt lat og ikke ftt trent? Vell, det skal jeg med hnden p hjerte innrmme at jeg har. I tilegg har jeg stappet i meg s mye rart. Men snn blir det i ferien, og jeg gleder meg litt til komme til hverdags rutiner, for da fr jeg trent! Om dere trenger noen tips til treningsvelser, s lagde jeg en videoliste p youtube for en stund tilbake. Jeg vill dele den med dere, for noen av velsene har gitt meg veldig gode resultater!

Det er hovedsakelig jentegreier, og ting jeg nsker trene p som hofte, midje, sidemagemuskler og selvflgelig rumpe!Sjekk den ut her:

Stikkord:
  • Skrevet: 24.03.2013  //  Kl: 14:27  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 5




Ehh, tja.

Jeg er dds seris, mens Eline er super happy.

Hahah, vi mtte ha en vise-magen-gutte-pose...

Har hatt en super start p pskeferien, p fredag hadde jeg jentekveld hos meg. Det var som vanlig kjempe koselig, og det skal jeg nok ha flere ganger :-) Eline l over hos meg, vi sov s lenge vi orket ogs dro vi p treningssenteret. Vi var der hele dagen ogs avsluttet vi dagen med dra p pizzaresturant. Kanskje ikke s sundt, men hallo. Det var lrdag, man m unne seg litt. Hper dere har hatt en like fin start p ferien som meg, jeg nsker dere en fin pskeferie videre! Husk: det er lov unne seg litt.

  • Skrevet: 17.03.2013  //  Kl: 14:47  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 21

Er trene s klart! heheh ;-)




Buhu, stakkars ta mi som fikk juling p fredag.

Tross av den vonde ta s blir det bde privattime i dans og trening p treningsstudioet p meg i dag. Finnes ikke noe bedre gjre p en sndag :-) Ellers har jeg bare sovet lenge, hrt p musikk og slappet av. Skal prve st p skikkelig n denne ene uken fr pskeferien!

  • Skrevet: 07.03.2013  //  Kl: 20:57  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 6

Hahah, Eline sta i bakgrunnen :-D

Et litt utydelig bilde p resulatetet av treningen og litt sunnere kost. Jeg prver spise sunt, men det er veldig vansklig. Selv har jeg aldri vrt s usunn eller kjempe sunn, men m innrmme at jeg er avhengig av sukker. siden jeg har hy forbrenning og trener mye, blir jeg fort sulten og wooops er det lett for sm spise dritt mat. Jeg tar resultat bilder en gang i mneden, men fler ikke fr legge ut enda. MEN jeg skal legge ut etter hvert, nr jeg fler jeg har ftt litt mer fremgang :-)

Denne uken har gtt s sinnsyk fort! Dagen i dag har vrt en helt normal dag med skole etterfulgt av dans. P lrdag er det danse konkurranse, gleder meg sykt mye!


  • Skrevet: 02.02.2013  //  Kl: 12:48  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8




Jeg vknet for noen timer siden av meg selv, har ftt i meg frokost og fikset meg. S n venter jeg bare p hre i fra Eline, s vi kan komme oss avgrde f trent! Vi skal nemmelig begynne p spenst. Jeg trener jo bare p danse studioet ellers, s blir litt anderledes enn det jeg er vandt til.Senere i kveld blir det jentekveld, noe jeg gleder meg veldig til!

  • Skrevet: 17.01.2013  //  Kl: 18:39  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 7


Fine ledninger i bakgrunnen :-D :-D


OH, kom nettopp hjem fra trening og det var s utrolig deilig! Alt for lenge siden sist, men jula og influensa har skylda. M ve mere p dansen min, kjente jeg hadde glemt mye av den og det ligger laaangt inne. Men har video av det s nullstress. Men den poweren jeg fikk etter p var herlig, hadde glemt hvor mye jeg har savnet det. Fler meg nesten som supermann etter trening, hahah. N stikker jeg i dusjen, s skal jeg bare gjre litt lekser.

  • Skrevet: 08.10.2012  //  Kl: 21:28  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Hei og ho! Med nesten ingen sminke p, bare litt mascara og fargede yenbryn.Tror dere aldri har sett meg med s lite sminke fr...

Har nemmelig blitt italiener.

Aldri vrt i Italia, men det har pappa s deter en gave fra han som jeg fikk for leeenge siden. Ellers forsov jeg meg, surmulte over det i en time. Jeg skulle jo bare sove i ti min til, sier seg selv at det bare er dmt til g drlig. Fant ut at jeg mtte komme meg ut av huset, har nesten grodd fast p rommet mitt. Derfor ble det en lpetur, litt styrke og tying. Etterfulgt av fikse litt p dansen, er konkurranse n til helgen gleder meg masse!!

  • Skrevet: 12.09.2012  //  Kl: 21:30  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 5


Nesten usminket og greier...


Beklager for drlige bilder, men mtte bare ta noe i farten

Etter ha slitt meg igjennom de to siste timene p skolen, klarte jeg sovne av p sofaen. Var s utrolig sliten. Etter jeg begynte p vgs og m st opp klokken 06:00 hver dag for s ta bussen, s fr jeg ikke nok svn. Prver legge meg kl 21:00 hver dag! Har alltid hvert et sikkelig b-menneske. Glad for at jeg brukte tiden min fornuftig p slutten av barne og ungdomskolen, alts at jeg fikk utnyttet tiden min der og legge meg sent. For n gr ikke det lengere, tv kveldene p tirsdager (Greys Anatomi) er bare glemme.

Siden jeg sovnet av treningen, tok jeg meg heller en joggetur og trente styrke hjemme. S da ble det trening alikvell!

  • Skrevet: 17.07.2012  //  Kl: 22:19  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 9

Uten foundation og slikt, men orker ikke pudre meg ned nr jeg skal trene.
Vrdens mest hrete sports-bh, hahah. Nice, slik gr det nr man bor med fem dyr.

Slik ser magen min ut for yeblikket, skal bli bodybuilder s har langt g. Neida, men hadde ikke hatt noe i mot litt mere muskler. Har uansett hatt en koselig dag med sss. Vi har trent p modus, noe som aldri er feil. Ellers har vi tatt sol, gtt tur med hundene, vrt p butikken, egentlig bare slappet av.

  • Skrevet: 04.07.2012  //  Kl: 20:48  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 11


Ut p joggetur!

Ikke helt det samme jogge i byen, som p bondetlandet der jeg er i fra. Det var litt kleint, men jeg blir nok vandt til det. Herlig kunne jogge igjen, men jeg kjenner jeg savner dansen. Ellers har mamma og jeg vrt p caf og sola oss.

  • Skrevet: 27.06.2012  //  Kl: 15:04  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 7



Har nesten ikke sminke p i dag, derfor kutta jeg ut halve hodet.


Motivasjons quotes p veggen i trenings studioet. Likte den her.

Slenger meg p trenden legger ut et mage bilde, hahah.

Crappy iPod bilder, speilrefleksen er p lading. Vanligvis pleier jeg vkne p denne tiden, men i dag har jeg vrt produktiv og ftt tatt sol og trent. Frste gang jeg har vrt trent ordentlig p slike apparater, ikke helt den type trening jeg pleier trene. Men bra f trent litt forskjellig. Senere i kveld blir det enda mere trening, da skal ssteren min og jeg danse Zumba, frste gang jeg prver det faktisk.

  • Skrevet: 16.06.2012  //  Kl: 15:01  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 9

Jeg er ikke mkkete p rompa, det er bare speilet. Om noen skulle lure p det.

Trist, men sant! Neida, trener vell litt til bikinisesongen ogs. Men denne sommeren har jeg som ml og holde meg i form. Slik at det ikke blir s vanskelig og starte opp igjen med konkurranser og dansen til hsten. Slik som p bildet ser jeg ut akkurat n etter litt over en time med trening. Sliten, men det trengtes etter en uke med latskap. Eller har vrt ganske travle uker n fr sommerferien, men jeg liker det slikt. Elsker nr det skjer noe! Er litt rastls av meg, hehe.




Om meg



Hei! Jeg heter Kristine og ble fdt 27. Juli 1996, og bor p en liten plass utenfor Gjvik. Her p bloggen kommer jeg frst og fremst til skrive om hverdag og personelig ting, men ogs om hr, mote, make up, trening og dans, som jeg har en stor interesse for. Les mer om meg HER


+ Venneforesprsel
+ Kontakt meg p cwspons.yahoo.com for sponsor og annet

Reklame



Kategorier


Arkiv


Siste innlegg


Lenker


Copyright


Bloggdesign

hits