• Skrevet: 05.03.2014  //  Kl: 16:54  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 3

I helgen er det igjen tid for dansekonkurranse, så da skal jeg prøve å fokusere litt ekstra på dansen denne uka. Har blant annet en privattime, så det blir nok bra og få gått igjennom det med en trener. Ellers har jeg som vanlig danse trening i dag. Før  i dag har jeg jobbet med skole prosjekt og lekser, så det skal bli veldig godt å fokusere og ha det gøy med noe annet. Tar med noen inspirasjons bilder jeg vill dele med dere, so here you go!

// KrisseyB

#TRENING #TRENINGSMOTIVASJON #INSPIRASJON #TRENINGSINSPIRASJON #TRENINGSINPO #FITSPO #DANS #HVERDAG





  • Skrevet: 26.02.2014  //  Kl: 22:35  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Tilfeldig eller ikke at jeg blogger om trening i dag? Føler jeg alltid blogger om trening på onsdager. Vell, det er helt tilfeldig. Men regner med at dere ikke har noe i mot av det, uansett :-) På ettermidagen dro jeg til byen, fikk unnagjort litt shopping som dere kan se i dette innlegget HER. Etter det dro jeg på treningsenteret og trente sammen med kjæresten. Vi ga oss ikke før det hadde gått to timer, stae beist. Tror begge blir støle i morgen, jeg krysser fingrene for det. Liker å bli støl for da kjenner jeg at jeg har trent. Btw bilder av hytteturen kommer så fort jeg får dem, so stay tuned!  Her har dere ett treningsantrekk jeg harr glemt å blogge om:

Bildet er ikke tatt fra i dag, men fra sist gang. Fordi jeg så virkelig ikke ut i dag, så ville ikke ta noen nye bilder. Hahah. 

#TRENINGSGLEDE #TRENING #TRENINGSANTREKK #TRENINGSOUTFIT #LYKKE

  • Skrevet: 19.02.2014  //  Kl: 22:06  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 3

Jeg har ikke vært flink denne uka, når det gjelder hva jeg har puttet i meg. Helt ærlig så synes jeg ikke man skal bli så opphengt i hva man spiser, at man ikke en gang kan kose seg med taco, nudler, pasta og poteter. Det blir bare for mye! Så lenge man ikke stapper i seg masse godteri og veldig fet mat, så meneer jeg å tro at det går fint med trening og kosthold. MEN så var det hvorfor jeg ikke føler meg flink denne uken, og det er fordi jeg har spist alt for mye kake! Vanligvis holder jeg meg unna godteri, bortsett fra i helgene og prøver å ikke spise så veldig mye. En sjokolade bit i ny og ned er ok, men man trenger ikke å spise hele sjokoladeplaten :-)

Jeg tenker heller å prøve å ha en litt strammere kost etter påskeferien, så vi får se! Kommer til å skrive mere om trening og akkurat det senere. Bortsett fra mine uheldige kakespising denne uken, så har jeg fått kjørt meg i dag. Trente først to timer styrke med Eline på treningssenteret, også hadde jeg en liten pause før jeg hadde danse trening. Ble dødssliten i dag, en følelse jeg virkelig har savnet etter å ha blitt i bedre form. Før i tiden (noen år siden) da jeg ikke trente så mye, fikk jeg alltid denne følelsen etter trening. Å da vet du at du har hatt en utrolig bra treningsøkt.

Slik så jeg ut før trening...

Sorry for blurry bilder, men manuell fokus og mitt ikke-helt-supre-syn sitt skyld, eller i så fall skylder jeg på det. Kamearet mitt har problemer med autofokus, og jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje det er ødelagt? Noen som har samme problem med sitt kamera, eller vet hvorfor jeg ikke får brukt autofokus funksjonen? Hadde blitt superduper glad for svar! :-)

 

#TRENING #DANS #HJELP #TRENGERHJELP  #HVERDAG #FOTO #KAMERAPROBLEMER

  • Skrevet: 10.02.2014  //  Kl: 21:03  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Nok ett motivasjons innlegg med trening til dere! Jeg har visst blitt aktiv på å legge ut slike innlegg.. Håper dere liker det, og at det kan hjelpe til motivasjonen (og at dere ikke mister motivasjonen ved å se slike bilder) hahah. Det hjelper hvertfall veldig for meg :-) Her er noen tips til å holde motivasjonen oppe når det gjelder trening:


1. Sett deg mål, både langsiktige og små "enkle" mål som du kan gjøre i mellom de langsiktige målene. Man blir ikke fit, sterk, myk, flink eller tynn på en dag det tar tid, men at du skal bli litt flinkere på små ting hver dag. Å kunne glede seg og føle mestring følelse over det er viktig.

2.  Når du blir veldig sliten og tror du ikke klarer mer, eller gjør en kjedelig øvelse se for deg "drømme kroppen" eller målet ditt. Tenk positive tanker, det hjelper utrolig mye om du klarer det. Jeg vet det er veldig vanskelig når det føles som om du ikke klarer mer, men du kan faktisk strekke deg litt lengere!

3.  Vær klar over hva du vill oppnå, om målet ditt er å gå opp i vekt, ned i vekt, bli sterkere, få smalere midje, større rumpe, bedre kondis, bli flinkere i teknikken, eller mykere. Så du kan finne ut hva som må til for å nå målet ditt.

4. Lag en treningsplan over langsiktige mål og hverdags mål, skrive gjerne opp hva du skal trene på hvilke dager. Det går også ann å få persjonalet i helsestudioet ditt til å lage en plan som er tilrettelagt for deg.

 

Nummer fire er noe jeg har tenkt til å gjøre i en stund nå, så snakket om det seinest i dag med persjonale der jeg trener om å få en treningsplan. Eller jeg vet ikke om det heter treningplan, men du går igjennom forskjellige øvelser med en trener, slik at de ser hva du klarer og hvordan du kan bli bedre. De kan også måle fettprosent og muskelmasse, noe jeg også har veldig lyst til å prøve. Slik får du en plan som er akuratt ment for deg :-) 

// brukeren min på weheartit, KrisseyB link her

#TRENING #TRENINGSTIPS #TRENINGMOTIVASJON #MOTIVASJON #WEHEARTIT #FITSPO

  • Skrevet: 29.01.2014  //  Kl: 22:09  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 18

I dag har jeg levd uten mobil, siden den ble ødelagt etter jeg tok ett bilde mens det snødde :-) Make sense right? iPhonen min har hatt så mange riper i skjermen, så derfor var den veldig sårbar. Men det har gått overraskende fint! Men litt vanskelig og ha avtaler med andre, når mobilen er borte. Jeg trodde Kjell Bjarne (ja, den har faktisk ett navn) var død, tross av å drukne i do, låseknapp som nesten ikke virker og hatt noen uheldige fall i bakken at den var død.... Men neida, nå er skjermen fikset og den fungerer enn så lenge! 

Føler jeg har vært flink jente i dag å fått trent både styrke på treningssenteret med kjæresten, og danse trening etter på. Tenkte jeg skulle ta noen awkward mobil-trening-bilder til dere, men så kom jeg på at mobilen ikke levde. Kanskje jeg legger ut flereslike bilder senere. Her har dere noen bilder før trening. 





#TRENINGSGLEDE #TRENING #TRENINGOUTFIT #DANS

  • Skrevet: 22.01.2014  //  Kl: 22:36  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 9

Ja, jeg følte for å slå til med en av verdens kjedeligste titler. Hahah, sory guys! Det er noe jeg liker så spessielt godt med onsdager, så her har dere tre av mine grunner hvorfor jeg liker onsdager:

  1. Å slutte en skoledag før matfri begynner er ikke feil
  2. Vi er halvveis i uka og det er snart helg! 
  3. Trener alltid slow på onsdager (dans)

Siden jeg sluttet tidlig i dag, fikk jeg plutselig så god tid til å gjøre andre ting! Lagde mat, gjorde lekser, lagde mat igjen (ja, jeg spiser hundrevis av ganger... Jeg spiser ikke så mye om gangen, men da blir det selvfølgelig mange flere måltider. Føler jeg nesten alltid er sulten), dro tidlig til byen for å ta sol også rett på danse trening. En herlig dag om du spør meg! Tok faktisk noen bilder før jeg dro på trening, gjør det så å si aldri. Men her har dere de!

Fabulous speilbilde kvalitet!


#TRENING #DANS #TRENINGSANTREKK #TRENINGSOUTFIT #ANTREKK #OUTFIT

  • Skrevet: 29.10.2013  //  Kl: 23:19  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 12

Etter jeg begynte å fokusere mer på hvilke deler av kroppen min jeg trener, merket raksere resultater! 

Det handler om å være bevist på hvilke muskelgrupper du vill "bygge opp" og hvordan kroppen fungerer, når jeg sier det mener jeg ikke at du skal bli bodybuilder, for til og meg victoria's secret modellene må ha muskler. Bodybuildning er bare en type muskelbygging (om jeg kan kalle det det), men det finnes flere som du kanskje ikke har tenkt over? Skal ikke gå noe vidre inn på dette siden jeg ikke husker helt hva de forskjellige heter. Men det temate jeg skulle snakke litt om nå er forskjellige øvelser du kan gjøre for å trene rumpe! Så håper det faller i smak og at dere ser noen nye øvelser dere kan gjøre.



//WEHEARTIT

Så jeg legge ut noen videoer, fra en treningspilleliste jeg har på youtube. Har lagt den ut en gang før, men nå skal jeg fortelle dere hvor i videoen dere vill finne øvelser som går på rumpe. Jeg er ikke så flink på å huske hva de forskjellige øvelsene heter, ikke det at jeg hadde trodd dere hadde skjønt så mye av hva jeg mente, om jeg bare hadde sagt navnet på øvelsen. Derfor skal jeg prøve å forklare best mulig.


 

Start fra 6:52.

  1. Øvelsene jeg har pleid å gjort er planken og løfting av ben
  2. Du ligger med øvere del av ryggen i bakken og løfter rumpen opp og ned. Gjorde mye av dette før og det fungerte godt, men nå synes jeg ikke det fungerer så bra på meg lenger. 
  3. Squats, og squats til siden. De viser det med vekter, men du kan fint gjøre det uten også. Squats burde alle jenter gjøre, fordi den fungerer fort og du kjenner det fort, uansett hvor godt trent du er.

 

Jeg vet det er en typisk trenings video - video, og kan være litt irriterende. Men om du skrur av lyden og prøver alle øvelsene riktig, så granterer jeg at du vill kjenne det på rumpa.

 

Mine to favoritter:

Jeg har lett på nettet, men fant ingen video av disse to så skal prøve å forklare på best mulig måte.

  1. Her skal du bruke en liten treningsball eller en f.eks baksetball. Du ligger på ryggen med ballen ca ved anklene, løft benene uten og bøye knærne opp så langt du klarer, så henter du ballen fra bena med hendene dine, og går sagte med bena ned samtidig som du fører armene med ballen over hodet. HUSK! å ha korsryggen så mye som mulig i bakken så du ikke får skader. Min favoritt øvelse, fordi den er ganske hard og fungerer etter kun få repetisjoner.
  2.  Her skal du bruke apparatet jeg ikke husker navnet på :-D Et treningsaparat alle treningssentere har, med vekter som du kan sette forskjellige stropper og verktøy for alt mulig på! Finn en stropp du kan feste rundt foten din. Etter du har festet den til apparatet, steller du deg med ansiktet mot apparatet og løfter benet bak deg så høyt du klarer. Også min favoritt fordi du kjenner det med en gang, og for rakst resultater.

 

Håper dere forsto det, jeg prøvde så bets jeg kunne å forklare det. Er det noe dere lurer på eller ikke skjønte, så bare å kontakte meg så svarer jeg i kommentarfeltet. 

#TRENING #BUTTWORKOUT #TRENINGSTIPS 

  • Skrevet: 24.10.2013  //  Kl: 23:02  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 7

Er det noe jeg er ute etter for tiden så er det treningsklær! Det finnes mye forskjellig, men ikke alt som faller i smak for min del. Så man må bare lete litt her og der. Etter å ha vært litt på leting har jeg funnet det jeg synes er fint og ønsker meg. Så håper noe faller i smak til dere også, hvert produkt er linket og linken vill dere finne under bildet. Det er litt forskjellig blanding av både lave og litt stivere priser. Men ikke etter min mening for dyrt, men det er opp til hver enkelt. Enjoy!

Øverst til venstre: Tights her, sportsbh her, tights her, rosa topp og kamuflasje topp her.


Tights her, lilla tights her, gul topp her, rosa og lilla sportsbh her, hvit topp her

Nike t-skjorte her, gul tights her, sports bh her, craft t-skjorte her

Om dere likte det, kan jeg sikkert lage flere innlegg med #sportsklær :-)

  • Skrevet: 09.10.2013  //  Kl: 20:38  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 5

Det jeg synes gir mest motivasjon for trening er å se på bilder, lese quotes eller lese innlegg om sunne matoppskrifter. Og da mener jeg ikke slankemat, men mat som gir deg proteiner. Det tror jeg de fleste av dere også liker, derfor har jeg funnet noen bilder som gir meg motivasjon for trening. So enjoy!

// Motivasjons bilder fra weheartit

  • Skrevet: 25.09.2013  //  Kl: 17:10  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 4

Siden jeg sluttet halv tolv i dag har jeg god tid til å slappe av og gjøre lekser. Herlig å få det unna gjort! I morgen blir jeg igjen i byen for å gå på senteret med Eline, ser veldig frem til det. Men som dere ser så sitter jeg her i treningstøyet og skal straks ta bussen. I dag er dagenstrening slow, så jeg trener på dansen jeg bruker i konkurranser. Skal trene til ni så det blir sent, derfor måtte jeg skvise inn ett innlegg til dere nå. Slik ser jeg ut i nå før trening:


Digger forresten bakgrunnen min for øyeblikket så tok det med, "Act like a lady, think like a boss". Vi trenger quotes til å gi oss motivasjon!

  • Skrevet: 30.07.2013  //  Kl: 15:16  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 3

Hadde du planer om å trene i ferien, men i stede har du blitt lat og ikke fått trent? Vell, det skal jeg med hånden på hjerte innrømme at jeg har. I tilegg har jeg stappet i meg så mye rart. Men sånn blir det i ferien, og jeg gleder meg litt til å komme til hverdags rutiner, for da får jeg trent! Om dere trenger noen tips til treningsøvelser, så lagde jeg en videoliste på youtube for en stund tilbake. Jeg vill dele den med dere, for noen av øvelsene har gitt meg veldig gode resultater!

Det er hovedsakelig jentegreier, og ting jeg ønsker å trene på som hofte, midje, sidemagemuskler og selvfølgelig rumpe! Sjekk den ut her:

Stikkord:
  • Skrevet: 24.03.2013  //  Kl: 14:27  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 5




Ehh, tja.

Jeg er døds seriøs, mens Eline er super happy.

Hahah, vi måtte ha en vise-magen-gutte-pose...

Har hatt en super start på påskeferien, på fredag hadde jeg jentekveld hos meg. Det var som vanlig kjempe koselig, og det skal jeg nok ha flere ganger :-) Eline lå over hos meg, vi sov så lenge vi orket også dro vi på treningssenteret. Vi var der hele dagen også avsluttet vi dagen med å dra på pizzaresturant. Kanskje ikke såå sundt, men hallo. Det var lørdag, man må unne seg litt. Håper dere har hatt en like fin start på ferien som meg, jeg ønsker dere en fin påskeferie videre! Husk: det er lov å unne seg litt.

  • Skrevet: 17.03.2013  //  Kl: 14:47  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 21

Er å trene så klart! heheh ;-)




Buhu, stakkars tåa mi som fikk juling på fredag. 

Tross av den vonde tåa så blir det både privattime i dans og trening på treningsstudioet på meg i dag. Finnes ikke noe bedre å gjøre på en søndag :-) Ellers har jeg bare sovet lenge, hørt på musikk og slappet av. Skal prøve å stå på skikkelig nå denne ene uken før påskeferien!

  • Skrevet: 07.03.2013  //  Kl: 20:57  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 6

Hahah, Eline søta i bakgrunnen :-D

Et litt utydelig bilde på resulatetet av treningen og litt sunnere kost. Jeg prøver å spise sunt, men det er veldig vansklig. Selv har jeg aldri vært så usunn eller kjempe sunn, men må innrømme at jeg er avhengig av sukker. Å siden jeg har høy forbrenning og trener mye, blir jeg fort sulten og wooops er det lett for å små spise dritt mat. Jeg tar resultat bilder en gang i måneden, men føler ikke får å legge ut enda. MEN jeg skal legge ut etter hvert, når jeg føler jeg har fått litt mer fremgang :-) 

Denne uken har gått så sinnsyk fort! Dagen i dag har vært en helt normal dag med skole etterfulgt av dans. På lørdag er det danse konkurranse, gleder meg sykt mye! 


  • Skrevet: 02.02.2013  //  Kl: 12:48  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8




Jeg våknet for noen timer siden av meg selv, har fått i meg frokost og fikset meg. Så nå venter jeg bare på å høre i fra Eline, så vi kan komme oss avgårde å få trent! Vi skal nemmelig begynne på spenst. Jeg trener jo bare på danse studioet ellers, så blir litt anderledes enn det jeg er vandt til. Senere i kveld blir det jentekveld, noe jeg gleder meg veldig til!

  • Skrevet: 17.01.2013  //  Kl: 18:39  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 7


Fine ledninger i bakgrunnen :-D :-D


OH, kom nettopp hjem fra trening og  det var så utrolig deilig! Alt for lenge siden sist, men jula og influensa har skylda. Må øve mere på dansen min, kjente jeg hadde glemt mye av den og det ligger laaangt inne. Men har video av det så nullstress. Men den poweren jeg fikk etter på var herlig, hadde glemt hvor mye jeg har savnet det. Føler meg nesten som supermann etter trening, hahah. Nå stikker jeg i dusjen, så skal jeg bare gjøre litt lekser. 

  • Skrevet: 08.10.2012  //  Kl: 21:28  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 8

Hei og ho! Med nesten ingen sminke på, bare litt mascara og fargede øyenbryn. Tror dere aldri har sett meg med så lite sminke før... 

Har nemmelig blitt italiener. 

Aldri vært i Italia, men det har pappa så det er en gave fra han som jeg fikk for leeenge siden. Ellers forsov jeg meg, å surmulte over det i en time. Jeg skulle jo bare sove i ti min til, sier seg selv at det bare er dømt til å gå dårlig. Fant ut at jeg måtte komme meg ut av huset, har nesten grodd fast på rommet mitt. Derfor ble det en løpetur, litt styrke og tøying. Etterfulgt av å fikse litt på dansen, er konkurranse nå til helgen gleder meg masse!!

  • Skrevet: 12.09.2012  //  Kl: 21:30  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 5


Nesten usminket og greier...


Beklager for dårlige bilder, men måtte bare ta noe i farten

Etter å ha slitt meg igjennom de to siste timene på skolen, klarte jeg å sovne av på sofaen. Var så utrolig sliten. Etter jeg begynte på vgs og må stå opp klokken 06:00 hver dag for så å ta bussen, så får jeg ikke nok søvn. Prøver å legge meg kl 21:00 hver dag! Har alltid hvert et sikkelig b-menneske. Glad for at jeg brukte tiden min fornuftig på slutten av barne og ungdomskolen, altså at jeg fikk utnyttet tiden min der og legge meg sent. For nå går ikke det lengere, tv kveldene på tirsdager (Greys Anatomi) er bare å glemme. 

Siden jeg sovnet av treningen, tok jeg meg heller en joggetur og trente styrke hjemme. Så da ble det trening alikvell! 

  • Skrevet: 17.07.2012  //  Kl: 22:19  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 9

Uten foundation og slikt, men orker ikke å pudre meg ned når jeg skal trene.
Værdens mest hårete sports-bh, hahah. Nice, slik går det når man bor med fem dyr.

Slik ser magen min ut for øyeblikket, skal bli bodybuilder så har langt å gå. Neida, men hadde ikke hatt noe i mot litt mere muskler. Har uansett hatt en koselig dag med søss. Vi har trent på modus, noe som aldri er feil. Ellers har vi tatt sol, gått tur med hundene, vært på butikken, egentlig bare slappet av. 

  • Skrevet: 04.07.2012  //  Kl: 20:48  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 11


Ut på joggetur!

Ikke helt det samme å jogge i byen, som på bondetlandet der jeg er i fra. Det var litt kleint, men jeg blir nok vandt til det. Herlig å kunne jogge igjen, men jeg kjenner jeg savner dansen. Ellers har mamma og jeg vært på cafè og sola oss. 

 

  • Skrevet: 27.06.2012  //  Kl: 15:04  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 7

 

Har nesten ikke sminke på i dag, derfor kutta jeg ut halve hodet.


Motivasjons quotes på veggen i trenings studioet. Likte den her.

Slenger meg på trenden å legger ut et mage bilde, hahah.

 

Crappy iPod bilder, speilrefleksen er på lading. Vanligvis pleier jeg å våkne på denne tiden, men i dag har jeg vært produktiv og fått tatt sol og trent. Første gang jeg har vært å trent ordentlig på slike apparater, ikke helt den type trening jeg pleier å trene. Men bra å få trent litt forskjellig. Senere i kveld blir det enda mere trening, da skal søsteren min og jeg danse Zumba, første gang jeg prøver det å faktisk. 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Skrevet: 16.06.2012  //  Kl: 15:01  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 9

 

Jeg er ikke møkkete på rompa, det er bare speilet. Om noen skulle lure på det.

Trist, men sant! Neida, trener vell litt til bikinisesongen også. Men denne sommeren har jeg som mål og holde meg i form. Slik at det ikke blir så vanskelig og starte opp igjen med konkurranser og dansen til høsten. Slik som på bildet ser jeg ut akkurat nå etter litt over en time med trening. Sliten, men det trengtes etter en uke med latskap. Eller har vært ganske travle uker nå før sommerferien, men jeg liker det slikt. Elsker når det skjer noe! Er litt rastløs av meg, hehe. 


 



Om meg



Hei! Jeg heter Kristine og ble født 27. Juli 1996, og bor på en liten plass utenfor Gjøvik. Her på bloggen kommer jeg først og fremst til å skrive om hverdag og personelig ting, men også om hår, mote, make up, trening og dans, som jeg har en stor interesse for. Les mer om meg HER


+ Venneforespørsel
+ Kontakt meg på cwspons.yahoo.com for sponsor og annet

Reklame


Norske blogger

Kategorier


Arkiv


Siste innlegg


Lenker


Copyright


Bloggdesign

hits